Tudom, nem ma kezdte, és most hirtelen nem is tudom, hogy Magyarországon is csinálják-e, de én most próbáltam ki először. Talán nem utoljára.
Ha már Burger King, akkor próbáljuk ki az újdonságot, a hot-dogot. Két legyet egy csapásra. Már rögtön az elején pontlevonás, felmegyek a német honlapra, de sehol nem látni (legalábbis egyből, pedig feltűnőnek kéne lennie) egy házhozszállítós (Lieferservice) menüpontot. Ejnye. Most szeretnétek kiszállítani, vagy rejtegetitek ezt az opciót?
Végül, pár másodperces böngészés után megtaláltam. Az oldal tetején van egy fekete robogós ikonnal, de közvetlen a nagy színes feliratok és a sokkal kiugróbb kék Payback ikon mellett. Ezen még dolgozni kell. A rendelés menete kicsit fura, bár érthető: előbb meg kell adnod a pontos címet, ahova rendelni szeretnél. Így egyből kiderül, ha hozzád mégse visznek ki. Nem válogattok a családdal feleslegesen, már mindenki a szájában érzi a kívánt ízt, amikor kiderülne a szállítási adatok megadásánál, hogy biza oda nincs kiszállítás. Ezt ügyesen elkerüli a cím előre megadása.
![]() |
Neked mi fogja meg a szemed először? És másodszor? Ha keresed, csak akkor találod meg a kiszállítós ikont bal felül. |
A menürendszer szerintem átlátható, a kosárba helyezésnél kb. mindent el lehet olvasni az adott termékről - akit a végletekig érdekel pl. egy jégkrém összetevői, energiatáblázata, az bizony itt elidőzhet. Az aktuális összeg pedig jobb oldalt folyamatosan nyomon követhető. Mint a legtöbb házhoz rendelésnél, itt is van minimum összeg, 10 euró (kb 3000 Ft). Érthető. Aki egyedül enne, de nem egy haspók, annak tudok ajánlani egy menüt, meg egy desszertet (amit később is elfogyaszthat), így biztos meglesz a 10 euró.
A megrendelés kifizetése után (paypal, Mastercard, átutalás) megjelenik egy nyomonkövetős felület. Király! Vagyis lenne, ha jól működne. Esetemben ugyanis nem jutottunk el a 3. pontig (azaz, hogy úton van a rendelésem), úgy tűnt, az étteremben várakozik a csomagom. Aztán kb 50 perc múlva mégis csöngettek. A környéken hasonló kiszállítási idővel operálnak a cégek, de azért bíztam benne, hogy 30 percen nem csúszunk túl. De.
![]() |
Nyugodtan felporszívóztam, és felmostam, míg megérkezett a csomag, bár nem is tudtam róla, hogy úton van. |
Visszatérve a hot-dog minitesztre is, ez is és a krumpli is meleg volt még. Crispy-dogot kértem (rántott hagymás verzió), ami frankó kis dobozkában volt. Ízre is finom volt, jól is laktam, a mérete az átlagos amerikai hot-doggal egyezik, amiket az utcai árusoktól lehet kapni. Egy dolgot hiányoltam, nem lehetett uborkás, rántott hagymás verziót kérni, mert nincs. Van uborkás (classic), csípős (chili cheese) meg uborka nélküli rántott hagymás (crispy).
Mindent összevetve, ha megint rávisz a szükség, fogok még a Burger Kingből házhoz rendelni. De bele kell kalkulálni, hogy a nyomonkövetés nem pontos, és 30 percnél több idő kell, hogy megérkezzen.
![]() |
Már meg is ettem a menüt, mire valaki benyomhatott valami gombot a BK-nál. Ez még nem úgy működik, ahogy kellene. |
Frissítés!
Egy vasárnap késő délutáni, esti rendeléssel teszteltük újra a házhozszállítást. 18:36-kor rendeltünk, de több mint 1 óráig nem történt semmi. Már a telefonáláson gondolkodtunk, amikor végre kipipálták a 3-as ponttól végig a folyamatábrát. Azaz, ezek szerint, már megtörtént a kézbesítést is. Ekkor már az is megfordult a fejünkben, hogy esetleg valaki másnál kötött ki a vacsoránk, és ma inkább diétázunk. Ám 5 perc elteltével mégis csöngettek. Nem tudni, hogy azért kellett közel másfél órát várni a rendelésre, mert ennyire sok a fuvar, vagy pont kevés, és legalább 2-3 rendelést kell összegyűjteni, hogy gazdaságos legyen robogóra ülni. Ezzel az idővel viszont bőven alulteljesít több, a városban megtalálható kiszállító pizzás cégnél.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése